Ο μπροστινός τροχός ενός επιβατικού αεροσκάφους Boeing 757 της Delta Air Lines αποκολλήθηκε καθώς το αεροπλάνο ήταν έτοιμο για απογείωση το Σαββατοκύριακο από το διεθνές αεροδρόμιο της Ατλάντα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της FAA, κανένας από τους 184 επιβάτες και τα έξι μέλη του πληρώματος που επέβαιναν στο αεροσκάφος δεν τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια του περιστατικού.
Σύμφωνα με την έκθεση, το αεροσκάφος βρισκόταν στην ουρά και περίμενε να απογειωθεί, όταν «ο μπροστινός τροχός αποκολλήθηκε και κύλησε στον διάδρομο».
Τα αεροσκάφη Boeing 757 έχουν δύο μπροστινούς τροχούς τοποθετημένους το ένα δίπλα στο άλλο και ελέγχονται πριν από την πτήση.
Σύμφωνα με την εφημερίδα δεν υπήρξε κανένα σχόλιο από την Boeing, ενώ συνεχίζεται η έρευνα για το περιστατικό από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Το ειδικό φίλτρο για την αποφυγή των Boeing
Μετά την πτώση ενός κομματιού από την άτρακτο του Boeing 737 Max 9 της Alaska Airlines, υπήρξε αυξημένος έλεγχος στην αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών.
Η FAA συνέστησε έκτοτε στις αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν αεροσκάφη Boeing 737-900ER να επιθεωρούν τα βύσματα των θυρών για να διασφαλίσουν ότι είναι σωστά ασφαλισμένα. Αν και το 900ER δεν αποτελεί μέρος του νεότερου στόλου Max της Boeing, έχει πανομοιότυπο σχεδιασμό πώματος πόρτας στο μέσο της εξόδου.
Με τις ανησυχίες των επιβατών να αυξάνονται, η Kayak, ένας κορυφαίος διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας, ενημέρωσε τα φίλτρα για να επιτρέπει στους πελάτες να μπορούν να μην επιλέγουν για τις πτήσεις τους τα προβληματικά αεροπλάνα 737 Max της Boeing.
Η Kayak εισήγαγε ένα φίλτρο αεροσκαφών τον Μάρτιο του 2019, αλλά μετά το περιστατικό με την Alaska Airlines ανασχεδίασε τη ρύθμιση, κάνοντάς την πιο εμφανή στη σελίδα αναζήτησης και προσθέτοντας τη δυνατότητα διάκρισης μεταξύ των αεροσκαφών 737 Max 8 και Max 9, καθώς μόνο το τελευταίο έχει καθηλωθεί από την FAA.
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ